Zde se dozvíte, jak pracovat s nainstalovaným rozšířením Poznámka u objednávky pro Magento 2 od GetReady.
Modul Poznámka u objednávky pro Magento 2 od GetReady (dále jen 'Poznámka u objednávky') umožňuje přidat k objednávce poznámku.
Tato funkce je žádáná a v základní instalaci Magento 2 chybí. Náš modul tento nedostatek odstraňuje.
Máte k dispozici prostředí e-shopu Magento 2, s přístupem do backendu a s vytvořeným zákaznickým účtem pro frontend. Dále předpokládáme, že modul Poznámka u objednávky pro Magento 2 od GetReady je nainstalován. Pokud ne, kontaktujte vašeho administrátora, instalace modulů není předmětem tohoto návodu.
V tomto návodu si vyzkoušíme vytvoření objednávky s poznámkou. Učiníme tak na frontendu při průchodu pokladnou. Poté, co objednávku vytvoříme, zkontrolujeme, kde všude se naše poznámka objeví.
Screnshoty a popisy tlačítek, které zmiňujeme v návodu, jsou z lokalizovaného tématu Magento Luma.
Součástí modulu jsou také upravené šablony pro e-maily. Nejprve je musíme aktivovat:
Přihlaste se do backendu
Proklikejte se sem:
'Obchody > Nastavení/Nastavení > (scope) > Prodej > Obchodní e-maily > Objednávka'
V poli 'Šablona potvrzení nové objednávky' zvolte šablonu 'New Order With Comment GR'
Podobně nastavte také objednávku pro nepřihlášené uživatele. V poli 'Šablona potvrzení nové objednávky hosta' zvolte šablonu 'New Order With Comment For Guest GR'
Klikněte na 'Uložit nastavení'
přihlásíme se na frontendu jako zákazník
Do košíku vložíme alespoň jeden produkt
Jdeme do minikošíku a klikneme na 'Dokončit objednávku'
V pokladně, v kroku 'Doprava' zvolíme libovolný způsob dopravy...
... a klikneme na tlačítko 'Následující'
Jsme v kroku 'Souhrn & platby'. Zvolíme libovolnou platební metodu...
... a pod popisem platební metody klikneme na text 'Máte k objednávce nějakou poznámku?'
Tím se 'rozbalí' formulářové pole pro poznámku...
Něco napíšeme... třeba... 'Toto je naše poznámka. Testovací. Může zde být jakýkoliv vzkaz pro obchodníka.'
Proklikejte se sem v administraci na backendu:
'Obchody > Nastavení/Nastavení > (scope) > Prodej > Poznámky k objednávce' a zkontrolujte, že Režim ukládání je 'Automatické ukládání' a Zobrazit v košíku je 'Ano'
přihlásíme se na frontendu jako zákazník
Do košíku vložíme alespoň jeden produkt
Jdeme do minikošíku a klikneme na 'Zobrazit a upravit košík'
... a pod pod informacemi o produktu vidime text 'Poznámka k objednávce:'
Něco napíšeme... třeba... 'Toto je naše poznámka. Testovací. Může zde být jakýkoliv vzkaz pro obchodníka.'
Proklikejte se sem v administraci na backendu:
'Obchody > Nastavení/Nastavení > (scope) > Prodej > Poznámky k objednávce' a zkontrolujte, že Režim ukládání je 'Uložení přes tlačítko' a Zobrazit v košíku je 'Ano'
přihlásíme se na frontendu jako zákazník
Do košíku vložíme alespoň jeden produkt
Jdeme do minikošíku a klikneme na 'Zobrazit a upravit košík'
... a pod pod informacemi o produktu vidime text 'Upravit poznámku objednávky:'. Klikneme na to
Něco napíšeme... třeba... 'Toto je naše poznámka. Testovací. Může zde být jakýkoliv vzkaz pro obchodníka.'
Poznámka se objeví v potvrzení objednávky, které dostane zákazník.
Máte-li zapnuté posílání kopie objednávky, stejný e-mail přijde také obchodníkovi na zvolenou adresu.
Podíváme se do emailu 'Potvrzení vaší objednávky ...'
alternativní (novější) překlad a šablona:
alternativní (novější) překlad a šablona:
přihlásíme se do backendu
Proklikáme se k objednávkám: 'Prodej > Objednávky'
V gridu objednávek najdeme naši objednávku. Již v gridu vidíme pole s poznámkou:
alternativní (novější) překlad:
Postupovali jste podle návodu, ale nechová se to, jak by mělo? Zkuste:
To pomůže ve většině situací, kdy v backendu provedete změnu, ale na frontendu ji nevidíte, přestože jste všechny změny v backendu uložili a okno s frontendovou stránkou znovu načetli.
Jak vyčistit cache?
Samozřejmě se můžete setkat s problémem nebo se situací, která není v tomto návodu popsána. Doporučujeme kontaktovat vašeho administrátora. Pravděpodobně vám bude umět pomoci s vyřešením situace. Můžete se jej také zeptat, zda již není k dispozici novější verze našeho doplňku 'Poznámka u objednávky pro Magento 2 od GetReady'.
Podpora: +420 773 068 726
GetReady s.r.o. © 2021