Registrace zákazníků

Uživatelský manuál

Zde se dozvíte, jak pracovat s nainstalovaným rozšířením Registrace zákazníků pro Magento 2 od GetReady.

Popis

Modul Registrace zákazníků je vhodný pro e-shopy, které chtějí mít pod kontrolou zřizování zákaznických účtů.
Ošetřuje situaci, kdy zákaznický účet není vytvořen automaticky (po vyplnění formuláře zákazníkem na frontendu), ale až manuálním zásahem - po posouzení správcem e-shopu.

Modul umožňuje:

  • zobrazit informace z požadavku
  • zobrazit a filtrovat seznam požadavků
  • schvalovat a tím vytvořit zákaznický účet
  • zamítnout žádost o vytvoření zákaznického účtu
  • schvalovat dříve zamítnuté požadavky

Výchozí stav

Modul Registrace zákazníků zobrazuje nasbíraná data z registračního formuláře (z tabulky 'getready_customer_registration_data') v gridu v administraci a umožňuje s nimi pracovat.

Grid požadavků na vytvoření zákaznického účtu

Po přihlášení do administrace najdete grid zde: česky anglicky
ZÁKAZNÍCI > Registrace CUSTOMERS > Registration
grid_01_cz.png grid_01_en.png

Pokud jste zatím neprovedli žádnou akci, má požadavek (řádek v gridu) stav 'nový' ('new').

Zamítnutí

Pokud zamítneme žádost o registraci (o vytvoření zákaznického účtu), stav se změní na 'Zamítnuto' ('Rejected').

česky anglicky
sloupec 'Akce', rozbalit 'Vybrat' a zvolit 'Zamítnout' sloupec 'Action', rozbalit 'Select' a zvolit 'Reject'

Objeví se zpráva 'Registrace zamítnuta.' ('You rejected the registration.'), a stav se změní na 'Zamítnuto' ('Rejected'), nabízená akce se změní na 'Povolit' ('Allow').

Odešle se mail se informací o zamítnutí.

česky anglicky
grid_02_cz.png grid_02_en.png

Tímto způsobem můžeme (po příslušném vyhodnocení) odmítnout i další požadavky.

Schválení

U řádku požadavku, který chceme schválit, klikneme ve sloupci 'Akce' ('Action') na 'Vybrat' ('Select') a zvolíme 'Povolit' ('Allow'). Objeví se zpráva 'Registrace schválena.' ('You allowed the registration.') , status se změní na 'Schváleno' ('Allowed') a ve sloupci 'Akce' ('Action') už žádná akce není nabízena.

Zároveň vznikne nový zákazník, dostupný v běžném zákaznickém gridu, a odešlou se uvítací maily.

Nový zákazník má vyplněna pouze pole Jméno, Příjmení a E-mail.

Schválení dříve zamítnutého požadavku

V gridu požadavků můžeme dříve zamítnutý požadavek schválit klikutím na 'Povolit' ('Allow') ve sloupci 'Akce' ('Action').

česky anglicky
grid_03_cz.png grid_03_en.png

Požadavek na zřízení již existujícího zákazníka

Pokud se pokusíme schválit požadavek, který obsahuje e-mailovou adresu shodnou s adresou již existujícího zákazníka, nelze provést akci 'Povolit' ('Allow').

Objeví se zpráva, upozorňující, že to nejde.

česky anglicky
message_01_cz.png message_01_en.png